Ta mig till ett sagoland

Sista natten avklarad och påbörjar min helg med att sova. Ikväll ska jag iväg och fira en kompis som fyller år. Helgen kan inte börja så mycket bättre !
Jag har blivit en riktig dagdrömmare och vill ändra så mycket på mitt liv och ser ingen framtid för mig i Sverige så många tankar går runt och vart vill ja hamna ? Kanske packa en ryggsäck och söka efter något som jag kan kalla för mitt nya hem. Man har så många valmöjligheter men endå väljer man att leva i en trygghets bubbla. Nästa år ska bli mitt äventyrs år och de är bara att börja leva snålt och spara ! Jobba ett halvår och resa ett halvår men måste hitta en respartner även om man kommer skaffa massa nya vänner så vill man endå ha någon att dela denna resa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0