Ny vecka !

Vaknade med 4 paket på bordet. Ett var från glossybox och 3 st var från wish. Min dag kunde inte starta bättre och nu har jag skrivit en lista på vad jag behöver göra idag för jag är en person som lätt glömmer bort saker. Det jag inte hinner göra udag kommer stå högst upp på min lista imorgon.
Jag måste börja ta träningen på allvar så ska strax cykla mot gymmet och få fettet att gråta ... vill ändra mitt liv till ett hälsosamt liv. Vill inte banta eller sånna saker utan bara minska på de som inte är bra för kroppen . Tänkte ta bilder så man ser skillnad månad för månad. Jag jobbar nätter och då äter man massa skit för att få i sig snabba energier och är en gottegris så sockerberoende är något jag har haft i många år så ska försöka besegra den på vägen. Jag ska sätta upp små mål och ha ett stort mål så får vi se hur snabbt jag klarar av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0