Mys med tjejerna.

Dagen har varit som en gott och blandat påse. Den har bjudit på lite allt möjligt. Klara kom förbi medans jag gjorde mig iordning sedan gick vi in mot stan och möte upp Niki , Sandra och lilla Luna. Vi satte oss i parken och ba myste i säkert tre timmar. När det var dags att röra sig hemåt så var jag och klara tvungna att pumpa våra däck på cyklarna men de tog längre tid än vad vi hade planerat.. Ett ord POKEMON
Vi började nörda och satt på andra sidan parken i en timme och fiskade pokemons.. Vi var inte ensamma om att spela det spelet så sent på kvällen utan det gick massor med folk med sina mobiler upptryckta i ansiktet. Jag skulle cykla hem genom skogen och hade bara fyra procent kvar så jag stress cyklade hem och kunde knappt andas. Det cyklade en man bakom mig och såklart får man hjärnspöken och får panik. Jag tror jag aldrig har cyklat så fort i hela mitt liv. Jag hann hem och matchade in PH så slängde mig på soffan och ringde klara så jag slapp kolla på det själv. Sällskaps sjuk ?nä inte alls.
Nu göra sig klar för natten. Duscha och packa väskan så man är redo för det nya jobbet imorgon. Jag har inte hunnit blivit nervös än men det kommer. Jag blir alltid lite nervös när det gäller en ny miljö med nya människor.
Sen ska jag hinna med att träna och vem vet kanske blir att jaga fler pokemons imorgon när man endå är ledig resten av veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0