Göteborg

Jag vill verkligen flytta till underbara staden Göteborg !!
Hur kan man inte älska staden och alla människor som bor där , GOA GUBBAR !
Så jag och en vän planerar flytt dit till nästa år. Jag vill flytta nu !
så vad har hänt under dom här dagarna .. Tränat , rensat lägenheten och umgåtts med vänner. Idag så söker jag och saja massa nya jobb. Man behöver pengar t flytt så nu j*vlar !
Jag är bjuden på en halloween fest och vet verkligen inte vad jag ska klä ut mig till !! Jag ska kolla runt lite på nätet så får vi se om jag hittar något coolt.
Något jag  är extremt rädd för så är det clowner .. Dom är inte alls roliga utan ser bara obehagliga ut !
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man veta vad du heter på snapchat så man kan följa där också 😊

2016-10-24 @ 02:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0