Tillbaka efter 6 år.

6 år sedan jag bloggade och jag har verkligen saknat det. Man sparar så många minnen och det är faktiskt skönt att kunna skriva av sig någonstans. Mycket har hänt¨på sex år och mycket kommer att hända i framtiden.  Jag har både stora och små mål  inför de som är kvar av året. Men frågan är  bara hur jag ska hinna med allt ? Jag lever i en stressbubbla. Jag skjuter fram saker och så blir allting gjort i sista sekunden. Ni som känner mig vet att jag alltid har varit sån. Men idag så blir det nog en ganska lugn dag. Jag ska hämta ut paket , städa  och dra in mot stan för en fika med vänner. Imorgon ska jag prova ett nytt jobb och jag hoppas verkligen att jag kommer trivas.

Klockan springer iväg så dags för mig att börja så jag hinner med allting innan klockan blir för mycket.

 
 
Trackback
RSS 2.0