Sömnlösa nätter

Nattugglan här !
Jag har haft en helt underbar helg och några jobbiga timmar men det goda överväger det onda som tur är. Jag har svårt att förstå hur människor kan vara så elaka mot varandra och ännu svårare att förstå varför endel måste ljuga för att måla upp sig själva som en bra person. Man vill så gärna tro så bra om folk att man gör sig sig själv blåögd. Innerst inne vet man sanningen men man vägrar acceptera den. Jag har gjort samma misstag hundra gången men man tappar aldrig hoppet om människor. Jag tror på karma och hoppas en vacker dag dom får äta sin egen röra.

Jag hoppas att du som läser har haft en helt fantastisk helg!!


Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Så bra skrivet, det finns på tok för mycket ondska i världen!

Svar: Tack !! Tyvärr så gör de det :( men man ska absolut inte känna sig ensam o korkad utan tror alla får gå igenom sånt minst en gång
Jasmine Martinsson

2016-09-26 @ 04:59:35
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0